Friday, June 3, 2011

Nainen jolla oli se luomi

Muistatteko sen 90-luvun supermallin, sen jolla oli se kuuluisa kauneuspilkkuluomi kasvoissa? Siis ei Claudia Schiffer, vaan se joka deittaili ja oli kai naimisissakin Richard Geren kanssa? Vai oliko se Claudia Schiffer, siis se joka deittaili? Hmmm...

--- No niin, asiaan. Luomellinen supermalli lopulta poistatti sen kauneuspilkkuluomen kasvoistaan. Haloohan siitä nousi, tabloidlehdissä ainakin. Kuvankauniista naisesta ikään kuin katosi luomen mukana se piste i:n päältä.

Ja minä en muista tuosta kauniista naisesta kuin sen luomen.

Olin tänään luomenpoistoleikkauksessa. Poistatin silmäkulmastani sinänsä harmittoman mutta esteettisesti puolikiusallisen luomen.

Muistetaankohan minutkin vain siitä luomesta? Vai lieneekö kukaan muu edes huomannut sitä, harva kai niin tarkaan toisen kasvoja kuitenkaan tutkii? Olen aika varma että vuosikymmenen ihailluimmista hiuksista saati Richard Gerestä minua ei muisteta. Ja toki minä nousen sängystäkin hitusen alle kymppitonnin. Muutenhan painimme täysin samassa sarjassa: ex-luomellisia molemmat.

Niin tai näin, seuraavat 10 päivää minut tunnettaneen naisena jolla on laastari silmäkulmassa.

Luomella ja laastarilla.

Pienen Googlettamisen ja Wikipedian pläräämisen jälkeen muistin kuin muistinkin luomellisen supermallin nimen (kuva lainattu viimeisestä osoitteesta). Muistitteko te?

No comments: